Pages

Monday, March 23, 2009

Good news!!!!

hye my dearest coursemates.....

aku nak beritahu dan umumkan something ni....nak taw aper??

jeng

jeng

jeng..

(bajet suspen la kan?hehe)

actually aku just nak bgtaw korang semua...bahawa aku dah pun burnkan picture kite bersama kat dalam satu dvd..bersama dengan video klip kita time installation semalam..so kepada sesapa yang berminat..boleh la amek dengan aku ok? (but pinjam jer taw...then pulangkan balik kat aku)..xpun..kalo ade yang nak aku burnkan picture tue boleh jugak..cume korang perlu kasi dvd ok..bukan cd..coz size picture n video yang ade dengan aku sekarang ni more than 1 Gb..(gile byk kan?..hehe)

dalam dvd tue ade..
- picture kite time practical - (tool marks, foot casting, fingerprint, photography)
- picture time HTM tahun 07/08 dan 08/09
- picture2 yang aku dapat dr rakan-rakan coursemate
- video time HTM 08/09
- video time kite nyanyi lagu Graduation
- video klip for installation nite.
(dah macam tengah buat promotion jual cd2 pulak kan?..huhu)

ok..tu je yang aku nak kasi taw..malas nak buat pengumuman kat kelas...

k..thanks..




1 comment:

justin_lover^^ said...

lia...aku nk
esk akan ku bg dvd itu
hehe...thanx^^